Back to blog

Controlling i analityka w praktyce: Firmy usługowe.

1 minuty czytania

Controlling i analityka w praktyce: Firmy usługowe.

Controlling i analityka biznesowa w firmach usługowych, które chcą się dynamicznie i efektywnie rozwijać, stają się z czasem obszarem coraz większych wyzwań. Warto je odpowiednio nazwać i zoptymalizować na jak najwczesniejszym etapie, a później dostosowywać do zmieniających się i rosnących potrzeb.

Podstawą działalności w tym modelu byli, są i mimo postępujących procesów automatyzacji, robotyzacji czy autonomizacji nadal w większym lub mniejszym zakresie będą ludzie czyli Twój Zespół, przez niektórych zwany „Zasobami Ludzkimi”, a jeszcze innych już bardzo potocznie „Produkcją” lub „Operacjami”.

Related posts

Jak wycenić firmę? Najpopularniejsza metoda wyceny przedsiębiorstwa (cz.3)

Czytaj więcej

Jak wycenić firmę? Najpopularniejsza metoda wyceny przedsiębiorstwa (cz.2)

Czytaj więcej

Wprowadzenie do metod wyceny przedsiębiorstw (cz.1)

Czytaj więcej

We are increasing company value, for real