Analityka klientów i ekonomika jednostki
Odnoszące sukcesy marki, takie jak Facebook, Amazon czy Figma, często maskują porażkę w wielu innych modelach biznesowych, w których model „zbuduj to, a przyjdą” nie zawsze działa.
Nasze doświadczenie i elastyczne rozwiązania wspierają długoterminowy zrównoważony rozwój firm, ze szczególnym uwzględnieniem analityki klienckiej i ekonomiki jednostki, jednego z kluczowych elementów nowoczesnej analizy rentowności.
Korzyści
Wierzymy, że połączenie ciągłej, inteligentnej analizy zachowań klientów oraz wskaźników z obszaru ekonomiki jednostki przynosi fenomenalne efekty biznesowe. Zacznij mierzyć wskaźniki takie jak CAC czy LTV na bieżąco i we właściwy sposób.
Lojalna baza klientów
![](https://enterium.pl/wp-content/uploads/2023/01/Customer-Intelligence-_-Unit-Economics-1.png)
Lojalna baza klientów
Optymalizacja wybranych działań i strategii w oparciu o praktyczne dane klientów w czasie rzeczywistym
Marketing w czasie rzeczywistym
![](https://enterium.pl/wp-content/uploads/2023/01/Customer-Intelligence-_-Unit-Economics-2.png)
Marketing w czasie rzeczywistym
Ułatwiaj podejmowanie szybkich decyzji marketingowych w oparciu o wiarygodne, ustrukturyzowane i aktualne informacje
Lepszy zwrot z inwestycji (ROI/ ROAS)
![](https://enterium.pl/wp-content/uploads/2023/01/Customer-Intelligence-_-Unit-Economics-3.png)
Lepszy zwrot z inwestycji (ROI/ ROAS)
Wykorzystanie wnikliwych danych do optymalizacji operacji na różnych poziomach, skutkujące wyższym zwrotem z inwestycji
Efektywne skalowanie
![](https://enterium.pl/wp-content/uploads/2023/01/Customer-Intelligence-_-Unit-Economics-4.png)
Efektywne skalowanie
Wykorzystanie wnikliwej wiedzy na temat wykonywania konkretnych działań w celu efektywnego skalowania biznesu i zwiększenia jego wartości
Widok pojedynczego klienta
![](https://enterium.pl/wp-content/uploads/2023/01/Customer-Intelligence-_-Unit-Economics-5.png)
Widok pojedynczego klienta
Tworzenie bogatego, holistycznego źródła prawdy o klientach i ekonomii biznesu na najbardziej szczegółowym poziomie
![](https://enterium.pl/wp-content/uploads/2023/01/Customer-Intelligence-_-Unit-Economics-1.png)
Lojalna baza klientów
Optymalizacja wybranych działań i strategii w oparciu o praktyczne dane klientów w czasie rzeczywistym
![](https://enterium.pl/wp-content/uploads/2023/01/Customer-Intelligence-_-Unit-Economics-2.png)
Marketing w czasie rzeczywistym
Ułatwiaj podejmowanie szybkich decyzji marketingowych w oparciu o wiarygodne, ustrukturyzowane i aktualne informacje
![](https://enterium.pl/wp-content/uploads/2023/01/Customer-Intelligence-_-Unit-Economics-3.png)
Lepszy zwrot z inwestycji (ROI/ ROAS)
Wykorzystanie wnikliwych danych do optymalizacji operacji na różnych poziomach, skutkujące wyższym zwrotem z inwestycji
![](https://enterium.pl/wp-content/uploads/2023/01/Customer-Intelligence-_-Unit-Economics-4.png)
Efektywne skalowanie
Wykorzystanie wnikliwej wiedzy na temat wykonywania konkretnych działań w celu efektywnego skalowania biznesu i zwiększenia jego wartości
![](https://enterium.pl/wp-content/uploads/2023/01/Customer-Intelligence-_-Unit-Economics-5.png)
Widok pojedynczego klienta
Tworzenie bogatego, holistycznego źródła prawdy o klientach i ekonomii biznesu na najbardziej szczegółowym poziomie
Jak możemy Ci pomóc?
Ewoluująca zmiana paradygmatu technologicznego zmieniła globalny krajobraz biznesowy, prowadząc do dynamicznych zmian w zachowaniach klientów. Wspieramy firmy we wzroście przychodów, zwiększaniu lojalności i skutecznym zrozumieniu zachowań klientów, aby zbudować zaangażowaną bazę klientów.
Learn more on our blog
Zainteresowany?
Umów niezobowiązujące spotkanie i wkrocz na inspirującą ścieżkę rozwoju z doświadczonym przewodnikiem.