Analityka klientów i ekonomika jednostki

Odnoszące sukcesy marki, takie jak Facebook, Amazon czy Figma, często maskują porażkę w wielu innych modelach biznesowych, w których model „zbuduj to, a przyjdą” nie zawsze działa.

Nasze doświadczenie i elastyczne rozwiązania wspierają długoterminowy zrównoważony rozwój firm, ze szczególnym uwzględnieniem analityki klienckiej i ekonomiki jednostki, jednego z kluczowych elementów nowoczesnej analizy rentowności.

Korzyści

Wierzymy, że połączenie ciągłej, inteligentnej analizy zachowań klientów oraz wskaźników z obszaru ekonomiki jednostki przynosi fenomenalne efekty biznesowe. Zacznij mierzyć wskaźniki takie jak CAC czy LTV na bieżąco i we właściwy sposób.

Lojalna baza klientów

Optymalizacja wybranych działań i strategii w oparciu o praktyczne dane klientów w czasie rzeczywistym

Marketing w czasie rzeczywistym

Ułatwiaj podejmowanie szybkich decyzji marketingowych w oparciu o wiarygodne, ustrukturyzowane i aktualne informacje

Lepszy zwrot z inwestycji (ROI/ ROAS)

Wykorzystanie wnikliwych danych do optymalizacji operacji na różnych poziomach, skutkujące wyższym zwrotem z inwestycji

Efektywne skalowanie

Wykorzystanie wnikliwej wiedzy na temat wykonywania konkretnych działań w celu efektywnego skalowania biznesu i zwiększenia jego wartości

Widok pojedynczego klienta

Tworzenie bogatego, holistycznego źródła prawdy o klientach i ekonomii biznesu na najbardziej szczegółowym poziomie

Lojalna baza klientów

Optymalizacja wybranych działań i strategii w oparciu o praktyczne dane klientów w czasie rzeczywistym

Marketing w czasie rzeczywistym

Ułatwiaj podejmowanie szybkich decyzji marketingowych w oparciu o wiarygodne, ustrukturyzowane i aktualne informacje

Lepszy zwrot z inwestycji (ROI/ ROAS)

Wykorzystanie wnikliwych danych do optymalizacji operacji na różnych poziomach, skutkujące wyższym zwrotem z inwestycji

Efektywne skalowanie

Wykorzystanie wnikliwej wiedzy na temat wykonywania konkretnych działań w celu efektywnego skalowania biznesu i zwiększenia jego wartości

Widok pojedynczego klienta

Tworzenie bogatego, holistycznego źródła prawdy o klientach i ekonomii biznesu na najbardziej szczegółowym poziomie

Jak możemy Ci pomóc?

Ewoluująca zmiana paradygmatu technologicznego zmieniła globalny krajobraz biznesowy, prowadząc do dynamicznych zmian w zachowaniach klientów. Wspieramy firmy we wzroście przychodów, zwiększaniu lojalności i skutecznym zrozumieniu zachowań klientów, aby zbudować zaangażowaną bazę klientów.

Seo Search Graph

Analiza rezygnacji klientów

Zrozum strukturę danych dotyczących rezygnacji i przyczyny odejść w celu optymalizacji obsługi klienta i innych procesów

Customer Relationship Management Segmentation Pie Chart

Segmentacja klientów

Odkryj strukturę i zachowania swoich klientów, aby skuteczniej docierać do nowych i budować lojalność

Customer Relationship Management Referral Tracking 1

Koszt pozyskania klienta

Kompleksowo zmierz się z tym problemem i zoptymalizuj opłacalne działania związane z pozyskiwaniem klientów

Analytics Mountain

Wartość życiowa i zwrot z inwestycji CAC

FiDowiedz się, kiedy uzyskasz zwrot z pozyskanych klientów i jaki jest średni przychód, który klient wygeneruje w całym cyklu

App Window Pie Chart

Nowoczesne i praktyczne raportowanie

Stań się organizacją opartą na danych, dysponując scentralizowanym, praktycznym ekosystemem raportowania klasy BI ze wszystkimi niezbędnymi wskaźnikami na żywo

Learn more on our blog

Zainteresowany?

Umów niezobowiązujące spotkanie i wkrocz na inspirującą ścieżkę rozwoju z doświadczonym przewodnikiem.